awladel-melook
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

*/*/ نكت عن البخلاء */*/*/

2 مشترك

*/*/ نكت عن البخلاء */*/*/ Empty */*/ نكت عن البخلاء */*/*/

مُساهمة  lovely_2_7 الخميس مايو 06, 2010 11:58 am

[center]*/*/ نكت عن البخلاء */*/*/ 96

بخيل كتب على باب بيته عباره :
لا تدقو الجرس ..أنا هفتح الباب كل 5 دقايق

مره واحد بخيل اوى بعت ابنه يشترى له بعشره صاغ جبنه .....راح الواد ورجع بعد شويه وقاله بابا البقال بيقولك تعال الحس السكينه

واحد غني جدا بس بخيل علي الاخر .. نام... حلم انه وزع فلوسه كلها علي الفقراء قام صحي مفزوع وقال ابقي غبي لو نمت تاني

واحد بخيل قال لابنه : إنجح السنة دي وانا أجبلك كورة .. الولد شد حيله ونجح .. أبوه إشترى له كورة .. وقال له : طب لو نجحت السنة الجاية أنفخها لك

واحد بخيل اوي لما اتجوز سافر قضي شهر العسل لوحده

مرة اتنين بخلاء خلفوا عيل حطوة فى البنك

مره واحد شحات ماشى على واحد عجلاتى بقول له اعطنى مما اعطاك الله قاله خد لك لفه

مرة واحد بخيل نايم على سريره و بيموت و بيقول "كريم..إنت فين يا كريم؟" إبنه قال له "أنا هنا يا بابا"، فقال "و هاني فين؟" إبنه التاني قال له و هو بيعيط "أنا هنا يا بابا" فقال لهم "إنتو الاتنين هنا و سايبين نور الصالة قايد؟!"

بيقول لك واحد يهودي ابنه مات راح يعمل نعي في الجرنان، قال للراجل عايز اكتب "كوهين ينعي ولده"، الراجل قال له "احنا هنا بنتحاسب بالسطر..والسطر في العمود بيبقى خمس كلمات..ناقص لك اتنين". قعد يفكر قال له اكتب "كوهين ينعي ولده ويصلح ساعات

واحد بخيل قوى ابنه بيقول له : بابا...انا عايز 50 قرش
قال له : بتقول 40 قرش؟؟..طيب وهاتعمل ايه بال30 قرش؟؟..على العموم انا معايا ريال..تاخد بريزه وتجيب شلن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

*/*/ نكت عن البخلاء */*/*/ 96[/center
]
lovely_2_7
lovely_2_7

*/*/ نكت عن البخلاء */*/*/ Empty رد: */*/ نكت عن البخلاء */*/*/

مُساهمة  Admin الخميس مايو 06, 2010 1:09 pm

lol! lol! lol! lol! lol! هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه لوفلى بخلاء اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووى
Admin
Admin
Admin

http://www.awladel-melook.yoo7.com